Επικοινωνία
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΤΑΙΡΙΑ
ALL FOR OFFICEΕμπόριο ειδών γραφείου
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Δευτέρα - Παρασκευή : 08:30 π.μ. - 17:00 μ.μ.
Σάββατο & Κυριακή : Κλειστά
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τηλέφωνο : +30 2310785283
mail : i[email protected]
[Widget name="φόρμα επικοινωνίας" id="08250D56" objecttype="Form" idobject="" widgetname="Forma Epikoinonias"]
FAQs
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Όλα μας τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα, για κάθε παραγγελία που καταχωρείτε έως τις 14.00 , εκτελείται και αποστέλλεται την ίδια μέρα. Μετά αναλαμβάνει η μεταφορική ή η courier.
Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή;
Το μέγιστο ποσό αντικαταβολής που μπορούμε να εξυπηρετήσουμε είναι τα 250€. Για παραγγελίες άνω των 250€ οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι κατάθεση ή πληρωμή με κάρτα.
Με τι θα φύγει η παραγγελία μου;
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας , ανάλογα τον όγκο, το βάρος και τις διαστάσεις της παραγγελίας σας, επιλέγουμε ανάμεσα από courier και μεταφορική, πάντα με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.
Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;
Το κόστος των μεταφορικών είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 59€ οι οποίες δεν ξεπερνούν τα 10kg. Για οποιαδήποτε άλλη συνθήκη, δείτε περισσότερα εδώ.
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου το Σάββατο;
Οι εταιρείες ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε δεν κάνουν παραδόσεις Σάββατο ή Κυριακή.
Μπορώ να παραλάβω από την έδρα της All For Office;
Το παρόν website λειτουργεί μόνο ηλεκτρονικά, χωρίς την δυνατότητα παραλαβής από την έδρα μας
Που θα αφήσει η μεταφορική τα προϊόντα μου;
Η μεταφορική είναι υπεύθυνη για την παράδοση των παραγγελιών μέχρι το πεζοδρόμιο ή το ισόγειο του σημείου αποστολής.
Διαθέτετε υπηρεσία συναρμολόγησης;
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει υπηρεσία συναρμολόγησης, μπορούμε όμως να σας καθοδηγήσουμε βήμα-βήμα για οτιδήποτε , καλώντας μας στο +30 2310785283 ή με mail στο [email protected]