Προϊόντα

Κατηγορίες

Επικοινωνία

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


ΕΤΑΙΡΙΑ

ALL FOR OFFICE

Εμπόριο ειδών γραφείου

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Δευτέρα - Παρασκευή : 08:30 π.μ. - 17:00 μ.μ.
Σάββατο & Κυριακή : Κλειστά

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλέφωνο : +30 2310785283
mail : i[email protected]

[Widget name="φόρμα επικοινωνίας" id="08250D56" objecttype="Form" idobject="" widgetname="Forma Epikoinonias"]


FAQs

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Όλα μας τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα, για κάθε παραγγελία που καταχωρείτε έως τις 14.00 , εκτελείται και αποστέλλεται την ίδια μέρα. Μετά αναλαμβάνει η μεταφορική ή η courier. 

Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή;

Το μέγιστο ποσό αντικαταβολής που μπορούμε να εξυπηρετήσουμε είναι τα 250€. Για παραγγελίες άνω των 250€ οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι κατάθεση ή πληρωμή με κάρτα.

Με τι θα φύγει η παραγγελία μου;

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας , ανάλογα τον όγκο, το βάρος και τις διαστάσεις της παραγγελίας σας, επιλέγουμε ανάμεσα από courier και μεταφορική, πάντα με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Το κόστος των μεταφορικών είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 59€ οι οποίες δεν ξεπερνούν τα 10kg. Για οποιαδήποτε άλλη συνθήκη, δείτε περισσότερα εδώ.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου το Σάββατο;

Οι εταιρείες ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε δεν κάνουν παραδόσεις Σάββατο ή Κυριακή.

Μπορώ να παραλάβω από την έδρα της All For Office;

Το παρόν website λειτουργεί μόνο ηλεκτρονικά, χωρίς την δυνατότητα παραλαβής από την έδρα μας

Που θα αφήσει η μεταφορική τα προϊόντα μου;

Η μεταφορική είναι υπεύθυνη για την παράδοση των παραγγελιών μέχρι το πεζοδρόμιο ή το ισόγειο του σημείου αποστολής.

Διαθέτετε υπηρεσία συναρμολόγησης;

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει υπηρεσία συναρμολόγησης, μπορούμε όμως να σας καθοδηγήσουμε βήμα-βήμα για οτιδήποτε , καλώντας μας στο  +30 2310785283 ή με mail στο [email protected]



Καλάθι αγορών Στο ταμείο